dissabte, 27 d’agost del 2011

APARTAR LES CORTINES.

Tranquil·la i suaument, plou.

La fresca i l'olor a mullat entra per les finestres

i noto el fred a les espatlles.

Busco un racó on arraulir-me, o més aviat,

amagar-me de la grisor del dia.
No m'agraden els dies grisos.

Aquest juliol està resultant fresc i fosc...

no és com els altres...
Sembla ser q tot està canviant, massa depressa i no gaire bé, pel meu gust.

Tinc l'esperança q, com tantes altres vegades,

tornaré a veure sortir el sol,
de fet surt cada dia tot i no veure'l.
Però ara no el veig,
no puc,
una cortina fosca em cega
i no em deixa veure més enllà.

Haig d'apartar-les,

aquestes cortines fosques, atapaides i pesades.
Haig de trobar la manera de fer-ho,
haig de deixar q la llum de l'exterior
il·lumini tota l'estança.

Potser ho faré demà...


Montse (22-7-2011)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada