dimecres, 30 de desembre del 2020

FINAL O INICI, DELIBERACIONS ABSURDES....

No sabria dir com em sento.
Se sap q no és cap mena de novetat q digui això,-
i de nou, ho torno a dir.

Voldria tenir més control en les coses q faig,
i sempre acabo tenint la sensació q vaig curta de temps,
o potser és q no sé com administrar-lo,
la organització, realment, no és el meu fort,
per molt q ho intenti,
i ho faig.

Quan més ho intento,
més m'acabo col·lapsant 
i més m'emprenyo i més em bloquejo...
Un maleït cercle viciós del q no sé sortir.

No acabo de tenir clar,
si el millor pel canvi és 
un final o un incici...
possiblement el conveni d'ambdues coses...

Els finals d'any ens porten a fer balanç del q hem fet, del q tenim,
i del q hem perdut...
i fer llista nova del q volem fer,
tenir...
En definitiva de qui voldriem ser;
a pesar d'allò q esperen q siguem...

Quina colla d'absurds!
Volem, volem, volem!!!,
sense tenir en compte les circumtàncies reals,
la incertesa q tot aporta i els imprevistos...
q també podriem anomenar sorpreses.

Ens aferrem a la bucòlica del q s'espera i no del q som....
Ja m'estic dispersant de nou....

Vull aportar tot el q sé q puc donar,
tot el q puc fer, si és q puc més...
Vull ser jo en plenitut.

Us desitjo el millor.
Amor!

Montse.

P.D.: perdoneu les divagacions...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada