divendres, 10 de juny del 2011

BOMBOLLA.

Si, a vegades crec q visc en una bombolla de fantasia
creada per no afrontar allò q no vull veure.
Una bombolla q em porta a bells paratges,
belles històries...
Una bombolla q en qualsevol moment pot esclatar,
evaporant tot el seu interior ves a saber on.

Potser sota aquesta capa de pols negre, 

q sembla cobrir-ho tot,
puc trobat tot l'anhelat.
Potser de tant intentar crear bombolles,
allunyo part del meu futur real...
Potser, de tant potser,
ho torno inaccessible...

La meva bombolla s'enlaira lenta i fràgilment,

amb la incertesa de no tenir rumb fix,
de deixar-se anar cap a on la brisa la vulgui dur
a falta de ruta pròpia.

La meva bombolla de parets fràgils 

vola cap a indrets desconeguts.
S'enlaira entre núvols, últimament força grisos.
S'amaga a cada tombant, 

darrera cada boira q troba al seu pas.

Tinc por de tocar-la i q se'm desfaci a les mans,

possiblement per això,
encara no tinc ganes de sortir d'ella. 


Montse. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada