dimecres, 22 de febrer del 2012

REALITAT PARTICULAR.

En la foscor m'amago,
en el cau dels meus pensaments,
entortolligada a les meves subtils paranoies .


En la foscor tanco els ulls
i m'amago en més foscor.
Em faig un cabdell
en el racó més tremolós de mi mateixa.


Hauria...
podria...
em paralitzo.


El món se m'ha fos,
igual q un glaçó prenent el sol.
Però, realment, 
què s'ha fos?
quin món tenia?
quin món tinc?
Desorientada.


Sempre he tingut una pauta a seguir
i ara me n'haig de construir una de nova.
M'agradaria trobar
la fórmula secreta del gran encanteri
q poses tot al seu lloc
en un instant fugaç.


I aquesta por 
q s'entesta a conviure amb mi,
és fa més gran, 
invasora per moments de la meva raó.
I lluitaré contra ella,
com sempre faig,
sense deixar vèncer
la por q habita en mi.


Sorolls,
pensaments,
moments de calma, 
rialles...
m'acompanyen a diari;
els grans aliats en la meva batalla.
Q per viure,
només em cal respirar
i donar un pas darrera un altre.


Montse.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada