dijous, 18 d’abril del 2019

PODRIA DIR... HAURIA DE FER...

Podria dir de  mi mateixa, q no sóc gaire especial, q sóc una més del molts q habitem aquest món...
Podria dir, també, q...sóc maldestre, embrollada, caòtica i un xic, per no dir molt, desordenada i mal organitzada...

Podria dir q tinc un punt d'hipocondria q pot amb mi, q m'obsessiono més del compte amb coses q no tenen més del q hi ha, sense haver de donar-hi més tombs del necessari pq no porten enlloc més q sense obsessionar-me...

Podria dir q tinc un toc de T.O.C., o com a mínim és una de les explicacions mig lògiques q crec haver arribat a trobar...o potser és un efecte secundari de la meva hipocondria...

JO QUÈ SÉ!!

També podria dir q sóc llesta, aguda, divertida, fidel, afectuosa, protectora...., fins i tot , pesada!

El q sí tinc clar, és q no em valoro com ho hauria de fer, q no m'estimo com em mereixo... ( estic en procés ). Total, q no em valoro, i si jo no ho faig...qui ho farà???

Possiblement, si aprenc a fer allò q necessito fer per mi mateixa, les coses q faci, les faré millor...

Oi q sí?

Montse.

P.D.:  Escriure aquestes reflexions "profundes" a aquestes hores deu ser un clar símptoma q el toc del            meu T.O.C. , existeix!

Apa, bona nit!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada