dimecres, 25 d’abril del 2012

Fa dos dies va ser Sant Jordi...


Fa dos dies els carrers es van omplir de llibres , roses i gent.


Per Sant Jordi tothom es llença als carrers a celebrar la diada.
És el nostre patró i tothom participa de la tradició. Perfecte.


D'aquí dos dies serà el dia de la nostra patrona, la Mare de Deu de Montserrat, la Moreneta com ens agrada anomenar-la els catalans, però jo em pregunto: 
Pq no s'omplen els carrers de gent i flors i llibres? 
Si ja sé q són tradicions exclusives de Sant Jordi... 
però no hi ha manifestacions públiques per la Mare de Deu? 
És q la Moreneta, com a bona patrona, no es mereix una gran festa pels carrers?


Jo com sempre, evident pq em van posar el seu nom, faig la meva festa particular, tot i q intento gaudir força de la diada de Sant Jordi, i fa dos dies en vaig gaudir i participar ajudant a vendre roses.  Em va agradar de formar part i aquest any vaig recollir quatre roses i cap llibre (els llibres els rebré en breu).
Vaig enyorar el voltar per les parades de llibres...


Montse.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada