dimarts, 30 d’octubre del 2012

CAMINS DESENREDATS.


Fèiem camins paral·lels q, de tant en tant, es creuaven 
i compartíem, amb ànsia, un anhel desitjat.

Potser, m'havia acostumat a la companyia del no-compromís,
al petit antídot de la solitud triada,
a l'escalfor quan el fred s'apoderava del meu cos nu.
Potser si...

T'has creuat amb un altre camí, més paral·lel q el meu, 
i heu decidit fer-ne part junts i me n'alegro...
i m'entristeix en part i alhora.

I ara em trobo, essent jo la q intenta discernir alguna lletra 
en el traç confús q se'm presenta davant meu;
una mena de buit dins meu q no aconsegueixo entendre.
Era, potser, q amagava algun sentiment amb la muralla de la meva individualitat?

Seguiré el meu camí, sabent q el teu,
continuarà estant paral·lel al meu, tot i no creuar-se,
i espero, per la il·lusió q et veig als ulls, 
q no es creuïn més.

Montse.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada