dijous, 11 de desembre del 2014

MÉS BOIRINES.

Aquesta fina gassa grisa
que envolta el meu cervell
i l'immobilitza continuament
es torna espessa i pesada,
ho difumina tot dins meu,
em lliga a un desconcert continu,
on sembla que m'agrada rebolcar-m´hi,
empastifant-me d'un fang feixuc
que voldria desincrustar.

Si ni aquest vent és capaç
de prendre les boirines grises
que últimament semblen perseguir-me,
cap a on es suposa que he d'anar
si el meu sentit de l'orientació
s'inutilitza a la mínima?

Cerco un llac de positivisme
on rentar-me la gruixuda capa d'excuses
que sembla s'arrelen dins meu,
i que possiblement alimento
amb les meves pors.

Cerco camins nous on perdre'm
i aquestes boirines
em desorienten de nou.
Vull bufar-les,
que desapareguin totes
i elles s'entesten en perseguir-me,
o potser les porto enganxades
a la sola de les sabates.

1 comentari:

  1. Has pensat si les boirines realment hi són, o si és que t'entestes inconscientment en recordarles?

    ResponElimina