dimarts, 15 de gener del 2013

SENSACIONS.


I q voleu q us digui?
Per variar hi ha coses q no entenc i no em paro en voler  entendre-les, tinc la sensació de perdre el temps en causes perdudes i no em ve de gust...
Possiblement, en coses en q empro el meu, molts considerarien q no l'aprofito gaire bé... tan m'és, és el meu i l'administro com vull.

Tinc una altra sensació, i tampoc m'agrada. 

És aquesta mena d'obligació d'haver de justificar qualsevol decisió q es pren;
si ho fas... pq ho fas... si no ho fas... pq no ho fas...pq ho fas d'una o altra manera...

És curiós q sento a dir molt q la gent ja en tingui prou amb la seva vida, però n'hi ha q no poden ni volen evitar d'observar i comentar, en excés, q fan els altres...

Ens creiem amb el dret de donar la nostra opinió i consell a qualsevol cosa, tot i no saber sempre ben bé de q va...

Probablement el q menys m'agrada, és aquella part de mi q és així i no se n'adona q fot la pota més d'un cop intentant excusant-se de q intenta ajudar...


No sé si ho faig bé, diria q no gaire, potser les coses m'anirien d'altra manera, però faig l'intent, o això em crec, en alguns moments se me n'ha anat l'olla i el fet, fet està, si, però em sap greu... suposo q me'n sabrà d'alguna sempre.


Sensacions... ara en tinc una de nova... 

la de divagar en moltes paraules i no dir pràcticament res...
Potser q vagi a emprar el meu temps en les meves insignificants coses.

M.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada