diumenge, 24 d’octubre del 2010

CINTA VERMELLA

Porto una cinta vermella lligada al canell.

Una cinta vermella q em va arribar amb un regal, un detallet fet amb el cor.

Una cinta vermella q per mi significa
el sentit de l'amistat, d'una estima q m'omple el cor i l'ànima.

És per això q he decidit posar-me la cinta al canell.

És com sentir-me més aprop de gent q estimo,
pels q tinc aprop, pels q no estan tan aprop,
pels q estan lluny i pels q no tornaré a veure.

Porto una cinta vermella lligada al canell
pq em sento estimada i hi ha moments q no m'hi cap al cos.

Porto una cinta vermella,
pq al llarg d'aquest any he tingut decepcions,
però tb moltes alegries acompanyades d'abraçades i somriures.

Porto una cinta vermella lligada al canell
en representació de tota la gent q m'estimo.

I és això el q us desitjo, abraçades i somriures.
I si se us escapa alguna llàgrima, q sigui de felicitat.
Montse (31-12-2009)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada