divendres, 22 d’octubre del 2010

LA POR EN MI.

En mi conviu una por inexplicable 
q no em deixa ser plenament lliure. 
De vegades penso q hauré de mirar-me el futur 
amb altres ulls.

Quan l'angoixa apareix, 
cosa q sempre acaba fent una hora o altra, 
encara sento aquell dolor-pressió al pit, 
q m'ofega i no sé de quina manera solucionar el problema.

La por... tan inexplicable, 
posa barreres a tot allò q sembla tan fàcil de fer.

Busco una manera senzilla de viure tranquil·la 
i no sempre ho aconsegueixo. 
I com sempre, seguiré intentant-ho, 
no vull deixar de fer-ho, 
no vull deixar vèncer a la por q habita en mi.

Sorolls, pensaments, moments de calma... m'acompanyen a diari i es transformes en aliats en la meva batalla diària.

I com sempre, m'enfrontaré a tot amb un somriure als llavis. A mida q somric, és van destapant els dies i potser, la por afluixa i deixa un espai a la valentia q em falta...

Montse (30-4-2009)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada