divendres, 22 d’octubre del 2010

EMBRIAGUESA.

Arrepenjant el meu cap a les teves espatlles,  
em passaria hores i hores...
escoltant el ritme del teu cor, dormiria un dolç son...
olorant la teva aroma, m'embriagaria els sentits...
Sentint, com les teves mans m'acaronen...
com m'esclafa el teu cos al nostre llit...
com la teva respiració s'accelera al mateix ritme q la meva...

Notar com a cada moment q passa, 
els nostres cossos es fan només un...
q no queda un racó de la nostra pell q no ens acariciem... 
q se'ns barregin les nostres suors..

M'agrada la teva olor quan es barreja amb la meva...
quan de dos aromes, 
en surt un de nou...

És amor? No...
És desig? Si... incontrolable...
És una droga q s'apodera de la meva raó...
q no em deixa ser racional...
Pq voldria ser-ho...?

Ara no et belluguis del llit q fa fred...
quedat al meu costat... 
descansem junts...
deixem q els nostres cossos es relaxin junts...
q recuperin la serenor q aporta la bonança 
d'haver passat una bona estona.

Montse (26-11-2008)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada