diumenge, 24 d’octubre del 2010

DESPERTAR

M’he despertat neguitosa,
alterada…

Tenia un somni…

Ben bé no sé q era,
però m’he despertat cridant…
cridant com m’has sentit tu…
cridant com m’has fet cridar tu..
intentant fent un crit ofegat per no molestar als veïns…

He deduït,
potser equivocadament,
q hi havia la possibilitat de fer-ho amb tu…

Diga’m incauta,
possiblement ho sóc…
però hi ha una part de mi q et troba a faltar…
no sé ben bé perquè…
però he tingut la necessitat bàsica de fer-t’ho saber…
ni q no sàpiga on adreçar-me,
ni a qui buscar, ni on buscar…
ni tant sols, si hauria de buscar res…

Hi ha la remota possibilitat,
si t’he trobat algun cop,
q ens ho haguèssim passat bé junts,
de vàries maneres…
però ara, em fa falta cridar,
cridar amb ganes…
i sé q em pots ajudar a fer-ho.

Vols ajudar-me?

Montse (9-5-2010)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada