diumenge, 24 d’octubre del 2010

SABATES AL BALCÓ

Una nit d'il·lusió pels infants.
Una nit a la q els "adults" ens hi apuntem...alguns per interès, alguns per allargar la màgia.
Recordo quan era petita, els pares ens feien posar les sabates al balcó i uns roscos d'anís q fets per la mare, pq no decaiguessin les forces dels Reis durant la nit.
Ah!! no ens oblidem de l'aigua pels camells...o...son dromedaris??

Jo als reis no els demanao res, de fet, ja tinc tot el q em fa falta...
i si hagués de demanar alguna cosa, q m'ensenyin a saber cuidar totes aquetes coses q tinc.

I si per casualitat em porten carbó... bé, la possibilitat hi és... Doncs si m'han de deixar carbó, q em deixin el suficient per fer una barbacoa... amb carxofes, pebrot i albergínia escalivada, patatones al caliu, pa torradet, carn...

Tot pot arribar a ser un motiu per reunir-me amb la gent q estimo!

Q passeu una nit molt màgica!!!!!!
I sobretot, no oblideu de posar les sabates al balcó!!!!


Montse (5-1-2010)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada