dilluns, 25 d’octubre del 2010

IMAGINANT

M'he sorprès varies vegades imaginant q apareixies per la porta de la cafeteria.

M'he sorprès imaginant q ens fondriem en una abraçada en la q ens diriem moltes coses sense badar boca.

M'he sorprès imaginant quedant-me glaçada al veure't, sense poder aconseguir q un sol mot sortís dels meus llavis.

M'he sorprès imaginant cent opcions diferents... sinó més.

I m'he trobat, tot sabent q hi havia una possibilitat entre un miler q responguessis a la meva crida, tornant-me a acomiadar de tu. Dient-te adéu definitivament, quan no he tingut l'opció de poder-te dir hola de nou.

I em fa ràbia. Em fa ràbia q a tu no t'hagin pogut les ganes de saber com m'anava després de tants anys, com em va passar fa un temps a mi.

I possiblement em tornaré a sorprendre imaginant q apareixes per la porta i ens abracem. Pq la imaginació és lliure i amb ella, m'adono q tot ho puc fer,
ni q el nostre comiat, realment, sigui definitiu.



Montse (16-6-2010)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada